Skönhetstips - naturligt brun utan fläckar!

image916
Jag och Oakie när vi gick ner till stan för att handla godis :) Dock käkade jag inget, blev fest istället för filmmys, vilket jag inte ångrar en sekund. Tack för en superlycka kväll underbara vänner!

Till skönhetstipset!
image917

Kastanjevatte
är hemligheten. Detta gör inte som brunkräm, solpuder, brun utan sol o.s.v. för där blir man antingen fläckig eller ett lager med smink (ni vet vad jag menar). Målet med att sminka sig är väl att se naturlig ut på ett bra sätt? snyggt.

I allafall kastanjevatten gör att man blir naturligt brun, jag får t.o.m. mina solfräknar, är detta inte otroligt? Det ser ut som jag har åkt skidor (då man blir brun i anstikete). Det ser verkligen solat ut och inte sminkat.



HA en bra dag! jag visar resultat i mitt ansitke senare idag! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0