Photoshop.

Detta inlägg handlar om: Photoshop.

Tänk att ha det absolut bästa photoshop som finns, fyfan vad grymt! Det hade man lätt velat. Fast inte så lönt att slösa pengar på det :P hahaha, 80 000 har något gått för tror jag. Vem har så mycket pengar? Och speciellt att slösa på ett redigeringsprogram? (nu riktar jag mig mot privatpersoner, inte företag som använder det i jobbet :P)...
Fast jag skulle lätt vela ha ett! Fast jag tror att de pengar man har vill man satsa på annat än det.

Men i allafall. idag hittade jag photoshop i datorn, hur mysigt var inte det? :)
Så jag tog och provade på, resultat här nedan.
image960
Så kan det bli! Och vet ni, jag vill skaffa bruna linser!  eller gröna! :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0