Palla blogg

image868

Haha, jag sa ju att jag inte skulle shoppa fråns jag kommer till gbg ( mindre än en månad). Jag bröt det efter 2 dagar, lyckat. Var på stan igår och shoppade. Köpte 1 t-shirt och en festklänning. Jag börjar bli orolig, shopping har börjat bli som ett beroende. Måste verkligen "tagga" ner på det, så att jag inte blir helt galen. Måste spara  pengar, sluta blir beroende.


I allafall, på Gina är det 50 % och det var där jag köpte mina kläder. Jag vet inte om jag pallar lägga upp bilder. Men i allafall:

T-shirt (m. tryck - make the world a happy place) från Gina.
(en glad jordglob på bilden).
T-shirt/kjol = klänning från Gina, det kan jag kanske visa bild på senare. För den kanske inte är lika lätt att förklara och så.



Ska kanske köpa en likadan i en annan färg. Fin!

/C


JUSTE! Idag ska jag köpa en addidas jacka (ni vet, träningsjacka) som jag ska ha på "tennisen" (= i skolan) ;)








DEM ÄR SÅ SNYGGA!!!

Kommentarer
Postat av: Athena

jag köpte också en sån tshirtkjol klänning från gina, fattar va du menar me svårt att förklara

2008-04-05 @ 10:30:47
URL: http://athenaa.blogg.se
Postat av: S A N D R A

svar: neej den i tyg har jag också, så det är inte den jag menar ;P menar den blusen med blommor på.. :)

Ha en underbar dag!
kram Sandra

2008-04-05 @ 16:00:10
Postat av: maria

Ditt hår på bild två var helt sjukt snyggt! :)

2008-04-06 @ 11:59:27
URL: http://maria01.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0