Nationella i engelska - prata

Detta inlägg handlar om:
J
ust nu ser jag inget ljust. Är så jävla irriterad!!! Hade hörövnings idag i engelska, och gick g+ för jag hade något grammatiskt fel och att hon tyckte jag pratade för mycket, 80% av tiden. Men det gjorde jag inte, så det störde mig. Alla i min grupp fick g+ trots kanske bara 2-3 fel? Jag fattar nada...

Sen skulle jag klippa mig. 1 timme efter det att jag hade slutat, så jag pallade inte sticka hem innan. Stack dit på direkten. Först hittade jag inte det, sen när jag väl kom dit var hon inte där ^^ Väntade, stack hem........................... (-2 h där !!!). Nu måste jag plugga. En deckare ska vara klart tills i morgon och ska även kunna franskans alla olika prepositioner... Good luck chuck!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0