Lalalala, allmän uppdaterin...

Detta inlägg handlar om: Lalalalala...


Detta ska bli min dagbok. eller fotoblogg.
Igår när jag låg ute och sola, ja, låg ute och sola så slog tanken att jag ska använda bloggen till mycket foton. GREAT!

Ska läsa lite fotoböcker, jobba ihop till en systemkamera kanske? Jag vet inte.

jag har en kamera med 10 mpx (hur förkortar man det? :P mx, mpx? px?) hahaha i allafall..





IDAG:

  1. PLUGGA EKONOMI (PROV PÅ ONSDAG).
  2. GÅ UT MED HUNDARNA
  3. SPRING/ TRÄNA (HAR INTE KOMMIT PÅ ÄN).
  4. GÅ OCH KOLLA JOBB PÅ FIKET I NÄRHETEN.
  5. SORTERA GADEROB 2 SOM SKA BORT (ALLT SKA IN I GARDEROB 3).
FILM OCH ANNAT MYSIGT VÄNTAR OCKSÅ.
SKA ÄVEN STÄDA MITT RUM...


En lite trevligare söndag då. Måste fixa mina egenslakprojekt också. har 2 :(



HA EN BRA DAG! /C


image869

Juste, tänkte köra ett tips...


Har någon annan än jag vita skinnskor? (mina ovan från stadium/nike).

i allafall, många drabbas nog av SMUTSIGA skor.
Impregnera dem! - det gör att skinnet inte slits när man putsar bort det med en trasa.

tyvärr impregnerade jag mina lite för sent, så mitt skinn blev slitet.

om ditt slin blir slitet - täck över mig vit skokräm - som ett skyddande hölje + att de slitna delarna blir vita igen (när vitt skinn slits blir det mörkare)..



det var allt.... /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte megapixlarna som bestämmer hur bra kameran är utan optiken.

2008-04-06 @ 18:37:22
Postat av: Michelle

hundarna? :O

2008-04-07 @ 20:31:17
URL: http://MiichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0