Hejsan!

image872
(mobilfoto)
Jag har på mig:
♥ Oversize linne (ljustgrått) från Monki.
♥ T-shirt från Monki.
♥ Leggins från Gina Tricot
Nervikta gråa stickade overknees från HM.

image873

♥ Skinnjacka (fejk) från HM
♥ Grå cardigan från Soaced
♥ Ljusbå sjal från HM
♥ Blå/vit tunika från Odd Molly
♥ Mörka stuprör från Nudie.
♥ Väska från Nuknuk(.se)
♥ Rosa Fred Perry sneackers

image874

En annan dag såg jag hur såhär:
(ungefär samma som de andra dagarna, hade koftan en dag och tröjan en annan och nu tillsammans).

I allafall:
♥  T-shirt från Monki
♥ Cardigan från Soaced
♥ Ljusblå sjal från Hm

image875

Jag berättade ju om när jag hade åkt till min mormor och morfar för att fixa blomsterdekorationer, ellerhur?
Såhär såg min ut, fick själv välja ut blommor och göra en egen designad blombukett. Blev nöjd, älskar också när alla kommenterar. Värmer.

Detta inlägg är för att "hedra" min dator! Äntligen tillbaka. Kameran också ju! Så nu har jag ingen anledning till att inte blogga, bara tiden och skolan. Men det tar sig :)

Har läst bloggar nu (& med kompiserfarenheter) är det supermånga som åker till Thailand nu, ellerhur? Har ni inte märk det? Tänk alla kopior, uppsydda jeans o.s.v. himmelriket för oss, fast inte "faire".

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0