Dagens outfit och ett ja till intaget av gymnasieansökan!

image926

 
♥ Fodral/ långt-shirt från HM
♥ Oversize linne från Monki
♥ Jeans från HM
♥ Skinnjacka från HM
♥ Skor från Fred Perry
♥ Sjal från HM
♥ Väska från Nuknuk , se bild här!
♥ Väskan från Friis Comapny, se bild här!
♥ RIngar från Pilgrim, se bild här!
image931

En blid frå¨n igår när jag och "mitt gäng" var på gröningen, käka gott, umgicks och spelade fotboll. En riktigt lyckad dag måste jag säga.

Fast på fotbollen var det ojämt för det var 15 killar och 5 tjejer (typ) och då är det inte så lätt för oss tjejer att få bollen. Varför ska killar vara starkare och mer bollkunniga än tjejer?

Som t.ex. idag lyfte en kompis mig från en bänk utan att anstänga sig även om jag gjorde motstånd. Jag kunde knappt rubba på honom när jag försökte få ner honom. (åhhhh).

I allafall angående
1992:ornas intagninsbesked, JAG KOM IN! Lägsta var 250, så jag klarade mig med marginal. Det jag valde var Campeon -kommunikation, men jag tror jag ska ändra till Olympia - NV/räddning. Deras intagningspoäng nu var 195, extremt lite för att vara NV/räddning. Förra året var det 270. Men tur för mig som kanske vill börja där!!

Nu ska jag plugga franska och engelska. Sen slappa.

Nationellaprov i morgon i engelska (uppsats) och sedan muntligt på torsdag. Ska börja med muntligt i svenska nsäta vecka. Vår lärare har skjutit upp det 2 veckor nu. Hatar det! För man vill ju ändå förbereda sig, ellerhur?

/C

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tävling i bloggen:)

2008-04-15 @ 16:37:10
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0