Dagen - Lördag

Detta inlägget handlar om: Idag!

Idag kanske jag sticker och handlar tyger för att sy ännu en kjol, osäker. Eftersom att köpa nytt tyg är dyrare än att köpa sydda saker. Och det finns snyggare kjolar att köpa än den jag sydde, så får se. Man kan ju alltid sticka till secondhand och kolla om det finns några snygga tyger, och i så fall använde de.

Vi får se. Annars ska jag idag träffa Zowie, en gammal kompis som jag inte träffat på länge. Har ingen aning om vad vi ska göra, det får bli ett annat dilemma. Men kanske ska sticka ner till gröningen för att träffa en gäng kompisar och "mysa".

Snart kommer pappa med frallor så nu ska jag dra.

Men visste ni att 9 av 10 berusade i trafiken är män? Och att ca 15 000 kör rattfulla/dag. Och att av alla olyckor som inträffar är ca 30 % av dem tack vare rattfulla. :S

Läskiga siffror det där. DON'T DRINK AND DRIVE.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0