Prov, prov

Som ni kanske kom ihåg, hade jag mycket att göra i våras. Skrev ju mina bloggtider eller egenteligen mina provdatum, men i allfall har jag mycket denhär veckan också :/

image577
Dagens, Beiget linne från H&M, på bild
Grå hood från H&M,
Gråa jeans från H&M,
Svart väska från FriisCompany,
Blå jacka från WW ngt
Halsband (konfirmationspresent av mormor och morfar) på bild
Ring (konfirmationspresent av moster, morbror och kusin :) )

Mån; Historialäxa (uppgifterna klart). Hemkunskap 3 sidor
Tis; Religion 4 sidor. Fysik 2 sidor + ant.
Ons; Samhällskunskapsprov! Franska, göra uppgifterna
Tors; Syslöjdsarbete klart, redovisning (MYCKET KVAR, eftersom jag var sjuk 2 ggr av 3).
Fre; Biologiprov! Matte läxa nr 4. Ev. franska.
Sen kom jag inte ihåg :/ Som ni ser har jag ganska fullt upp i veckan. Kommer inte blogga så mycket, men sen har jag 2 veckor paro, då :) Då blir det blogg :D:D

Nu måste jag käka, sen plugga (igen). Puss ♥

Ska svara på kommentarerna snart, hinner inte nu (förlåt :/ )

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj då det var inte lite. Förstår att du inte hinner blogga så mycket då. Hoppas att du ändå får en bra dag!

2007-09-11 @ 13:50:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: erica

vilket fint halsband!

2007-09-12 @ 16:59:21
URL: http://ericatimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0