Praodagbok dag 4

OBS! Viktigt fråga längst ner!

Ja, det var sista dagen idag. Gud så fort tiden går, snart är man 50 år och tänker tillbaka "åh, vad tiden har gått fort". Jag och min kompis sa innan sommaren "Om 1 månad har vi nationella prov" och så känns det. Som att det har gått ½ månad och är ½ månad kvar :/ Usch, det är läskigt. Ngn annan än jag som tkr tiden går FÖR fort? Jag hinner knappt med. Det ända jag har hunnit med idag är att;
1. Träna
2. Hämta kameran
Inget mer. :/

Bild sedan söndags. Fler bilder finns längre ner :)

I allafall så ska jag berätta om dagen. Samlades och allt, samling och massa snack, sedan matte, gud så duktiga de va! Men i o.f.s var det rätt lätta saker ;) men men, sen fruktstund. Sen var det rast då jag och mamma och köpta chokladglassar som jag skulle bjuda alla barn på. Rasten efter skulle vi sticka och köpa blommor. Sen var det dags för idrott. Då alla barn hoppa på mig när jag klev in i omklädningsrummet. Seriöst, alla tjöt av lycka när jag kom, man är stjärna där nu. Haha, man fick verkligen en känsla av hur det är att vara "kändis". När ngn ser en spriner de fram. :) De hade Kalvingympa och ngn staffet, springa till rockring, ta på snöre, ta av, spring tillbaka. Sen kasta brevlådan. Sen sprang alla runt, var gång bl.a. Nemo sprang förbi skrek de "Hej Cajsa!!" haha. Oh, vad jag kommer sakna detta! :/ Men i allafall stack vi tillbaka till klassrummet sen, efter gympan. Deras klassföreståndare Cissi hade inte kommit tillbaka så jag försökte få lungt på klassen, men det var ett misslyckande. Helt plötsligt sprang alla omrkring, stod på bord, och allt. Men pracis innan Cissi kom fick jag knäpptyst på alla ;) haha. tajming. Sen var det lunch, efter det bjöd jag på glad, samma sak då, alla " Tack Cajsa" (a) Sen gav jag en bukett med 20 rosor till Cissi för att jag hade fått praoa där. Då gav klassen mig ett paket, innhöll; Ahlgren Bilar och skoltillbehör! Sen gick jag ut med barnen och lekte Sol&is. Haha, och en massa andra lekar. Sen ringde det in, läsgrupper! Då skulle Cissi kolla så alla hade gjort läsläxan så jag fick hålla i den lektionen medans hon tog in 1 åt gången och kollade så de hade gjort läxan. Riktigt kul (v) Sen var det dags att säga hejdå och sjung. Då kom många fram till mig " Cajsa, kan jag få hålla dig i handen?" Det blev Gazim och Pedro som fick det ;) Viktig info där ja ;) Sen kramade jag om alla och sa hejdå och "kommer tillbaka, jag lovar" hoppas nu bara jag håller det. Sen stack jahg tll fritid tills mamma skulle sticka vid halv 2 :) Då stack vi till Lidl och köpte lite mat och till biltema och köpte ngt till datorn :)

Om ni inte pallar läsa, frågar jag istället en fråga! Hur ofta läser ni min blogg? Vilka är ni? Jag har kolla på ca 12 st :) Sen är det några som kikar in ibland. Men kan inte alla svara på den frågan? Vore SÅ KUL!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt!! =) Då hade du nog för stunden skönare än vad jag hade.. =)
Nej då det måste man inte, det e ganska vanligt att vattnet går innan värkarna kommer igång. Tydligen så produseras det nytt vatten hela tiden.. Men däremot om man inte har fått värkar efter 2 dygn efter vattenavgången så blir man igångsatt..
Jag e sämst på att förklara.. Hoppas att du förstår lite i alla fall.. =)
Japp, vi ska ha det riktigt mysigt och det hoppas jag att du också kommer att ha! Kram

2007-09-27 @ 23:26:55
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

haha.. kanske hade sluppit skriva dom sista raderna om jag hade läst igenom vad jag skrivit.. Kanske inte var så otydligt!? Sov gott.. Kram

2007-09-27 @ 23:32:47
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Nina

jo ja vet *Avis*

2007-09-28 @ 03:10:01
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott och får en riktigt bra dag!

2007-09-28 @ 07:10:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Jag läser din blogg ganska ofta :) Jag heter Josefin, är 17 år och bor i Stockholm!

2007-09-28 @ 07:35:18
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Anna

Godmorgon!! Tack.. =) Haha

2007-09-28 @ 08:11:45
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0