Ina 3 år!

Grattis Ina på tre årsdagen! ♥ (torsdags). Ina fyllde tre år i tosdags. Ska hem till henne snart för att gratta. Var där i torsdags men då var jag sjuk, så kunde inte vara där så länge. Min förkylning är bätte nu, men ännu inte frisk. Spelade tennis i morse, ganska jobbig trots att jag slapp alla "spring övningar". I allafall kom jag och pappa på att jag typ inte hade några idrottsskor till idrotten i skolan, hade inte heller tennis skor, men nu har jag i allafall fått Idrottsskor av pappa :) Tack! <3

Mamma köpte en söt (tycker inte jag) tunika till Ina, men eftersom jag inte tycket om den köpte jag en grönliknande klänning.

(Mammas) och min.
Köpte även en grön tröja som man har på sig under klännigen;
Sen blev det att par lila strumpbyxor, men skulle egenteligen köpa dessa; Men men, :) Vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en söt och fin lördag gumman! massa kram!

2007-09-08 @ 17:12:58
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Michelle

skit fint !! :D:D

2007-09-12 @ 07:22:05
URL: http://MichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0