H&M

Mössa från H&M 59 kr
Perfekt! Precis vad jag behöver! 2 st för 150 kr typ :)

1. Snygga till strumpbyxorna! Gissade på 79 kr, man ack, 79,50 ;)
2. Söt grå klänning från H&M den också för 149 kr :)
Cardigan för 298 :)



Det var egenteligen meningen att jag skulle visa tröjan jag hade köpt på H&M, men jag hittade inte den. Men liknar denhär;
Fast de är inte en massa snören och trådar, utan helt "normal" ;p

Hittade även ett par jättesöta gråa med mörka prickar och en rosett som jag nog ska köpa om jag hittar ngn klänning och creamfärgade strumpbyxor :)
Denhär outfiten hade man ju inte tackat nej till :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg mö

2007-09-18 @ 19:44:21
Postat av: Johanna

jag har klänningen på sista bilden, fast grå. jag kan verkligen rekommendera den ! den är skön, snygg och kan kombineras med många olika plagg.
söta strumbuxor förresten ! :)

2007-09-19 @ 13:46:31
URL: http://johannalinnea.webblogg.se
Postat av: malin

aw vilken söt mössa och grått är ju helt rätt just nu!

2007-09-19 @ 17:41:46
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0