Helgen

Igår stack jag med familje, i allafall mamma och pappa, deras kompisar Per och Maria och grannen Susane och plocka svamp. VI åkte mot västersjön tror jag, tog ca 1 timme. Sen gick vi skogen i ca 2 timmar, sen fikade vi på en mysig fikaplats som hade vacker utsikt över sjön. Sen stack vi vidare till ännu 1 svampställe, vi såg massa "mini" kantareller, tusentals, men de var för små för att plocka, men vi hittade i allfall lite kantareller. Sen skulle vi till 1 sista, men det blev aldrig av för alla var så trött. Vi hade åkt hemmifrån klockan halv 12 och nu var klockan 3. Så vi körde hem, klockan va typ 4 när vi kom hem.

Vilade först ett tag, senda ringde jag Zowie och frågade om vi skulle hitta på ngt, stack hem till henne. Vid halv 7 kom mamma, peppe och Ella (peppes flickvän) och hämtade mig. Vi stack och köpte pizza och käkade den. Sen typ satt vi och snacka, vi 8 tiden kom Zowie och då satt vi alla och kolla på film.,
Först blev det 28 weeks later sedan Linas kvällsbok, jag och Zowie somnade sen till 13 snart 30 :)

Vaknade vid 11 tiden och käka frukost med Zowie, Sen bara har vi inte gjort ngt. Hon stack nyss hem och nu ska jag göra alla mina läxor. Men jag hittar inte min kalender, så jag har ingen aning om vad jag har till i veckan, en himla massa i alf. ;(

Halft skabbig bild från i våras ;)


Juste, Zowie skaffade en blogg idag, hjälpe henne lite :)


Skriver mer senare, KramarC

Kommentarer
Postat av: Melissa

13 snart 30 e bra
'!

2007-09-02 @ 17:36:29
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Helena

Gillar att plocka svamp och älskar kantareller!

2007-09-02 @ 17:55:32
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0