Shopping

Igår shoppade jag lite i väntan på att Annimage697a skulle komma :) Har inte skrivit så mycket om min vardag på länge, sak förbättra det, det är väl en av de roliga sakerna att läsa om? :) Nu ska jag i allafall berätta om igår.

Lite läskigt, kommer knappt ihåg skolan igår :S Jaja, efter skolan stick jag ner på piano, läsre mig Fûrelise eller vad den nu heter, för andre gången. Ska snart lära mig hela :D Ska ner och klinka lite på pianot sen. har spelat sedan jag gick i 2;an. Hur länge blir nu det? 7 ½ år ungefär, det är länge. Sen skulle i allafall jag och Anna ner och träna. Men så hade Anna glömt att hennes cykel hade punka så hon skulle ta bussen, så jag tog tilfället i akt och gick och shoppade. Detta fick jag hem;


Ah det var nog allt för idag. Ah, jag kan inte berätta nu varför jag inte kan blogga mer. Skriver nog ett inlägg till innan 3. Sen skriver jag mer i morgon. :) Kan inte berätta nu, för det får inte spridas ut, då är jag döööd :) Puss ♥

Juste, har ju inte berättat klart om fredagen. I allafall kom Anna då till Gina Tricot där jag köpte mina fynd. Linnet på rea för 50 kr innan 200 och legginsen för 100 :) I allafall stack vi till FS och tränade, då Julia hänge med. EFert det skulle vi ha filmkväll men vi hade inte fixat något stället så till slut blev det att vi var hos oss :) Trevligt värre. Vi skulle kolla på HighSchool musical 2 :) Sen var seg, och jag fattade inte den. Men Zac var ju lätt snygg där! :D Vad tycker ni om honom? :) Då var vi i allafall Ellen, Malin, Jag, Anna, Iris, Elin B, Elin a och Carro tror jag :) Sen kollade vi på den, sen fick Ellen allergiattack och fick sticka hem :/ Malin hänge med, men det blev inget farligt. Så vi flummade kvällen ut :) Ritkigt mysigt :D Som sagt skriver jag kanske något kort vid 3, sen blir det inget mer fråns i morgon :) Pussar

Kommentarer
Postat av: Nina

du är så himla söt kusin :D

2007-10-06 @ 18:04:29
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: Malin

hoppas du har haft en bra dag! god natt!

2007-10-06 @ 23:57:15
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: anna

det var jättemysigt ! stackars ellen bara ! du är bäst cajsa, ingen slår dig <3

2007-10-07 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0