Hello!

image703
Sitter just nu i mediateket. Har käkat 2 portioner äpplekaka och jag är SÅÅÅ mätt! :) Supergott var det i allafall. Börjar om 15 min, så måste "avrunda mig" :P Haha

Ha engelska kvar, och e-tid där jag ska öva på franska :) Prov i morgon, och jag börjar glömma allt jag har lärt mig, goodie!
Sen ska jag sticka hem till kära Malin, hon har också prov i morgon, så vi får ta och läsa tillsammans, sen kanske fika eller något mys. Sen kanske ner och träna, träffa Zowie och Sara. Sen kanske iväg och handla. Käka och sen vid 22 tiden börja plugga franska igen :) Som jag då nog har glömt. Önska mig luck! Börjar snart, pusselipuss eller ngt ;)

/ CAJSA

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: jo han är ju endå huvidrollen ;) sandr4.blogg.se

2007-10-18 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0