Helgen !

image767Lovade att berätta om helgen, mina ord är min lag eller något, egeteligen är det ju ditt ord är min lag eller något. I allafall stack jag ner och spelade piano som vanligt efter skolan i måndags. Sen stack jag och Anna till stan, hon kom upp till mig på Gina Tricot. Vi gick runt lite till kl 5 ungefär, då vi skulle sticka till f&s och träna, men av vissa skäl blev det aldrig av, så vi stack hem, bytte om. Sprang och handla godis, skulle spring till Anna och hem igen (LÅNGT) men eftersom vi blev jagade av några killar (ca 5 st på cykel) valde vi att snabbt cykla till anna dit och tillbaka. Sen blev det film, kareoke (hur det nu stavas). och en massa snack, ni vet MYS!.
LÖRDAG! Vi vaknade vid 8, båda trötta och mätta. Vi kollade på film, käkade frukost. Stack ner och kollade DisneyChannel. Vid 1 stack vi ner och träna i 1 timme, stack hem, dusch och gjorde vid oss. Nu var klockan ca 4. Vi lät våra hår torka medans vi kollade på film, plattade varandras hår o.s.v. Sen sminka vi oss, gjorde oss i ordning, stack ut och gick, stack hem och käka, sen stack vi till Zowie för att ha filmkväll :) Mådde illa, så jag och Anna stack hem igen på dir. Somna när vi kom hem, hann inte göra vid mig ;) Haha.
SÖNDAG:  Vaknade vid 10 både två. Gjorde frukost och allt. Vi blev klara vid halv 12 då vi började plugga lite :p Hade prov dagen efter som var det sista innan slutbetyget ;) Sen vid 12 vad vi tvugna att göra i ordning innan Anna skulle sticka till dansen och dansa :)

TACK FÖR I HELGEN ANNA!

Ah, det var allt. Godnatt! Kramar Cajsa :)

Kommentarer
Postat av: Nina

tack såjätte mkt:D

2007-10-24 @ 02:37:08
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

låter som en supertrevlig helg:)

2007-10-24 @ 13:47:02
URL: http://dailyluxury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0