Dagens outfit!

image704Usch, läste Livs blogg, om henne och hennes liv. Jag vill inte berätta mer. Men LÄS!
"Känsliga läsare varnas". Kolla in i mitten av september. Usch, jag kan inte företälla mig :( Det ända jag vill säga, gå och köp ett rosaband!

I allafall, dagens klädsel;

♣ Beige kofta från H&M
♣ Grå blus från Gina Tricot (köpte igår :P)
♣ Röd väska från Vero Moda
♣ Rödmönstrig sjal från H&M
♣ Jeans från MissSixty
♣ Brunt skärp från Lindex
♣ Vitt linne från H&M
♣ Rosamönstriga skor från Converse
♣ Vit/röd kappa från Zara

Okrkar inte skriva mer nu, ska ta vara på dagen. Träna.
Nu ska jag göra det tråkiga till något kul och mysigt. Det finns ju andra som hade gjort vad som helst för att få kunna göra just en  läxa. Nu ska jag ta och göra min sh till i morgon, ca 15 sidor. Ta en kanelbulle och bara njuta. Ha en trevlig dag, och ta vara på dagen som det vore den sista! (v)

Big love to you all!

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med om att hon är för smal. Söt blus du har!

2007-10-09 @ 16:36:12
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: sandra

SÅ SÖT CAJSA :D

sandr4.blogg.se

2007-10-09 @ 19:32:11
Postat av: Malin

så söt outfit!

2007-10-09 @ 22:31:54
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0