Dagens outfit!/ smoothierecept!

  • image721USCH! Idag när jag kom hem sitter min bror vid min dator (han har fått datorförbud, så hans dator är borta just nu) tar han min dator. installerar alla dehär skjutspelen, CS, Tibia m.fl. Jag tar datorn från honom går han ner till min pappas jobbdator och börjar spela där :/ Jag förstår mig inte på killar ibland. I allafall ska detta inlägg INTE handla om mig och min bror, utan var jag har haft på mih idag ;)

    AH, det var dagens det :) Jag får inte in en bild! Jag JÄKLANS STÖRIGT!!!

    Yes, nu fick jag in den. Nu ska jag göra smoothie :) Blev smittad av min kompis som berättade att hon satt och käka det, blev lite avis, så nu går jag och gör min egna JORDGUBBS smoothie! :)

    RECEPT (för de som blev sugna);
  • Hämta upp frysta jordgubbar. Eller färska kvittar. men själv tycker jag bäst om frysna för det gör att smoothisen blev kall.
  • Ta vaniljyoghurt (jag använder den från skånesmejeri) kanske inte så lätt för alla. Men i allafall någon vaniljyoghurt man köper i 1 liter pack eller liknanade.
  • Mixa ihop jordgubbarna och vanlijyoghurten efter smak. Ju mer jordgubbar men har ju mer smakar den. Men ungefär dubbel så mycket vaniljyoghurt.
  • Om man har färska jordgubbar men vill ha kall smoothie kan man ta några isbitar och mixa i.
  • KÄKAS PÅ DIR! Annars smälter den och blir inte alls lika god ;)

 Det var allt från mig! Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Nina

TYp grymt, nu ska jag ner & göra en hallonsmothie:)

2007-10-16 @ 19:03:24
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: ida

Coola skor :)

2007-10-16 @ 22:54:35
URL: http://sucre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0