Dagen


Mån, tis, tors :) Vet ni varför inte ons är med, jag var på HEDEN, det tänkte jag berätta lite om nu.

Men jag tänker inte berätta min "djupaste tankar" eftersom jag vet att några jag känner läser min blogg (inget illa menat till er) :) I allafall började dagen halv nio. Eftersom jag hade haft filmkväll dagen innan vaknade jag lite sent, hade inte fixat iordning dagen före, inte packar, inte gjort någon matsäck o.s.v. vad det VÄLDIG stressigt. Detta fick jag ta igen senare när jag sprang på "stan" (statena) i bara leggins ;) Haha. I allafall skulle jag ta bussen med mina kompisar (1,an) men när jag såg ettan komma trodde jag att de hade åkt så pappa fick köra mig till HEDEN. Men såklart stog de o väntade på nästa buss och på mig. När jag var där skulle jag vänta på mina kära kompisar, men jag ville inte visa mig för någon annan, så jag gömde mig i en buske :p Tyvärr så några mig, lite pinsamt, men i allafall kom vi in. Väntade till nio, gjorde vår första gren, kulstötning och sedan väntade vi till kl 12 då vi gjorde vär andra gren kast med liten boll. Min bildlärare mobbade mig för jag inte kunde hoppa höjdhopp, det högsta jag kunde hoppa var 95 cm xD Haha, men sen klarade jag 1 m 2 gånger :P

Sen var det inget mer roligt med den dagen^^ Jag gick hela vägen hem i leggins och linne :p

Nu måste jag plugga, franska till i morgon. YES! Inställd förstalektion, börjar sent i morgon :) Puss på er. Lägger in bilden jag skulle lägga in i tisdags som godnattbild sen ;) (om jag inte glömmer, vilket jag säker kommer göra, PÅMIN MIG!) :P

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ! Det var duktigt!! =)

2007-10-04 @ 20:40:28
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Helena

Förstår att de blev goda! Hoppas att du har haft en bra dag. Jag har jobbat tills nu. Natti, natti!

2007-10-04 @ 21:48:09
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: The City

Snyggt det där :)

2007-10-06 @ 14:55:52
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0