Dagboken

image761
Hej!
Dagen: Skolan som vanligt, så hilma trött på helvetet (skolan alltså). Plugg och prov HELA tiden. Men skev mitt sista prov i måndags (innan lovet) :/ Men i allafall så hade jag inget till i morgon så jag och Anna planerade att träna, men båda hade ont i huvudet, så vi stack hem till Anna och käkade scones :) Muuumsiga, från EscpressoHouse (hur det nu stavas), goda var de i allafall :p

Sen skulle vi stick ut och cykla, sagt som gjort. Vi stack runt och cyklade lite, sen stack vi hem till mig. Vi skulle laga Chokladmousse! men sen helgen var ingen sugen på det. Så vi snacka, satt vi datorn och annat mys! Det var anna jag var med hela helgen, hade FF hela helgen :) Ritkigt mysigt. Skriver om det ikväll! LOVAR! (obs, nu lovade jag igen, inte bra) :( men men :P
 
Anna stack nyss, så tänkte blogga lite, men nu var det tydligen mat, så Ciao så länge. Skriver mer sen :)
PU
SSAR CAJSA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0