Dagboken

Min blogg är som min dagbok därför bloggar jag oftast om hur dagen har varit oavsett hur många som intresseras av det. Tänkt ändå, när man kan gå tillbaka till 1;a inlägget, kanske julafton 2006 och se vad man fick då o.s.v. Men jag har ju inte har en riktigt dagbok. Så därför kom jag på NU när jag skrev "dagbok" att jag kan ju ha en kategori som heter just Dagboken där jag skriver om dagen :) Bra va?

Syftet med kategorin;
Dels kan ni lära känna mig mer och läsa om mitt liv, inte bara mode som vissa andra bloggar bara handlar om. Jag skriver inte bloggen enbart för er, jag gör ju det för min egen skull också. Själv gillar jag att spara på saker, bloggen kan bli som ett minne. Detta jag skriver nu kan jag senare gå tillbaka och kolla på. :)

Vi får se hur pass jag förljer Dagboken nu då :)

Kommer kanske senare idag lägga in ett videoklipp :) Det är ju SÅ kul att film, ellerhur :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Det låter ju kul att du låter oss titta i i ditt liv och din vardag. Natti, natti!

2007-10-09 @ 21:51:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: carro

Ja film är alltid kul :) Ha en bra dag tjejen! :)

2007-10-10 @ 07:24:19
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0