Dagboken 1

Idag har det inte hännt så mycket i skolan. (Måste någon gång våga säga hej till honom). En viss person jag gillat i över 1 år men jag VÅGAR inte och han  vet inte äns om det. Usch, kärlek är jobbigt. Undra om jag någonsin kommer hitta den rätta? (Lite personligt, jag vet. Men jag tycker om att skriva av mig). Finns mycket jag håller inne. Då kan det vara skönt att skriva av det.

Usch! Har en konstig känsla när jag bloggar nu för den där liv. Hon har nog väckt många känslor, speciellt för mig. För min mamma hade 5 kompisar som under 1 år fick bröstcancer, alla. Alla överlevde och blev botade, men trots detta känns det helt overklige. Jag antar att Liv är en bluff, men det känns ändå så verklige. Iså fall skulle hon dött för 1 timmer sen och 7 minuter. Detta är antagligen en bluff, men i allafall måste jag bara skriva RIP.
image709

DAGENS LÅT; ÄR DET HÄR PLATSEN - PETER JÖBACK
minnen från konfirmationen 2007. Kommer alltid vara ett minne, låten, människorna, känslan, kamraterna man fick, kärleken m.m. Arild var det bästa som hänt mig, det fick mig att tänkt om. Ett helt nytt sett att se på livet. Nu tar jag var dag som det vore den sista. (Inte för jag tror att jag ska dö dagen efter, utan för var dag är lika mycket värd som den andra. Om man inte "använder" det är ju inget lönt).

BTW, stack ner till stan och fikade sen, sedan shoppade jag en maskar (USCH; USCH!!!!!) säger jag bara, berättar kanske i mon :P

Sen tränade jag :) Med mina kära kompisar Emma, Sara och Disa. Älskar er.!

Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Helena

Sov gott, natti, natti!

2007-10-10 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0