Vem är jag?

image873¤ OBS! För att komma DIREKT ner till "fakta" om mig bläddra ner till denhär symbolen: ¤

Vem är jag? Har fått en massa nya läsare sen jag hamna på toppen, vilket jag åkte ner från dagen efter eftersom jag inte är tillräckligt "aktiv" gällande mitt bloggande. I allafall hoppas jag några av de nya läsarna stannar trots att jag åkte ner från listan.

Jag tänkte i allafall berätta lite om mig... längre ner länkar jag gamla inlägg som handlar om just mig. För i min blogg har jag s.k. teman. Det var många läsare som ville att jag skulle blogga mer om mig & mitt liv så jag tog temat "jag". Där står om mig om ni vill veta mer om mig!

¤ Hej! Jag heter Cajsa och år 15 år! Fyller år i mars och är alltså ett vårbarn. Min blogg heter Cajsafelicia för att jag som tilltalsnamn heter Cajsa men även Felicia i förstanamn! Jag bor i Helsingborg men min underbara familj som består av min mamma, min pappa & min bror. Mina föräldrar är inte skilda. Jag går i 9;an på en skola som kallas "mange". Jag vet faktiskt inte vad det egenteligen heter, Magnusstenbocks skolan eller något i den stilen. På min fritid umgås jag mycket med vänner, vi snackar & gymmar tillsammans! Jag spelar även tennis 1 gång i veckan (innan 2). Jag älskar allt som har med shopping & göra. Jag & min mamma åker "ofta" på shopping/ bad semetrar eller enbart shopping. Senast var vi i London på höstlovet och innan dess i Spanien/ Barcelona på sol/bad & shoppingsemester i Juli. Jag har några fiskar, hur många, det vet jag inte. :P Nu till våren ska vi på skolan söka in till gymnasiet. Det är mitt stora problem, jag har ingen aning om vad jag vill bli. Seriöst, ska jag gå nv eller sh? På helger brukar jag köra min fredags shopping på fredagarn med kompisar & sedan har filmkväll & mys med kompisar. På lördag morgon spelar jag tennis halv 9 som är fler timmar för tidigt för att jag ens ska ince hur tidigt det är! På kvällarna hittar på på roligt med vänner. Hmm, vad vill man mer veta?
Favoriter kanske?
Färg: Svart när det gäller kläder, annars varma färger så som röd, orange o.s.v
Film: Många! Bl.a. John Tucker must die & Win a date with Tad Hamilton.
Mat: Oxfilé mer pommes & bernaesås! Med "morfar sallad"!
Skor: Mina älskade Timberland stövlar (på bilden där uppe).
Hemma mys/ utekvällar: Beror på humör!
Cd/ dvd: Dvd! :)

Det var nog allt jag kan komma på som är så intressant. För er som är MER intresserade, kolla in dehär inläggen;
Tio saker ni inte visste om migFavoriter, Barcelona resan!, Tio saker om min familj, Kolla hur brun jag var!

Om ni vill veta mer om mig får ni leta upp det själva! :)

/C

Kommentarer
Postat av: elina

svar: joo jag håller precis med dig. jag ljuger om jag säger att jag själv inte tycker så :/ men men. sträva bara inte efter att bli smal och snygg - då blir det bara värre. tro mig.

2007-11-27 @ 20:59:44
URL: http://efeurst.blogg.se
Postat av: anna

tack så jättemycket gumman - du gjorde mig så glad med din kommentar! ma´sa kram!

2007-11-27 @ 21:10:24
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: carro

Tack! Kul med massa fakta :)

2007-11-27 @ 21:13:54
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Elisabet

Kul att få veta lite mer om dig! Trevlig kväll!

2007-11-27 @ 21:17:08
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: elina

svar: yees det har du så rätt i :) lagom ÄR bäst!

2007-11-27 @ 21:35:56
URL: http://efeurst.blogg.se
Postat av: sanna

svar: tack för grattis kommentaren igår :) hade en super bra födelsedag!

2007-11-28 @ 10:03:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

fin bild!

2007-11-28 @ 18:24:35
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Anonym

Tror du nån bryr sig?
Dessutom verkar du tro dina stölvar är fashiion och heta. Vill du veta vad? Dom är SKITFULA! skaffa MC-boots om du vill va het (och itne fet)

2007-11-29 @ 08:38:11
Postat av: Cajsafelicia!!

Anonyma fegis, jag har mc-stövlar din tönt, men dessa ar mina favoriter. Vad ar ditt problem? grymt avundsjuk?

2007-11-29 @ 15:17:37
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0