Shopping+ bortförklaring!

Förlåt! Men jag orkar verkligen inte blogga när jag kommer hem vid 7 tiden, ska käka och sen har skolarbeten. Det är så, och eftersom det inte är jättemånga som läser bloggen, så är det inte så många som tar illa upp, eller märker det. I helgen blir det nog inte heller så mycket bloggande. Dels har jag både fysik och musik prov nästa vecka, tis och tors. Sen har jag STOR läxa tills på fredag... i geografi. Sen kommer min kusin som jag inte har träffat på LÄÄNGE, sen fyller kära Michelle är i morgon, så jag ska hem till henne idag, på "kalas"/"släktmiddag" trots att jag inte är hennes släkting. :) men det blir nästan som det, eftersom vi bor grannar och har kännt varandra sen vi var SMÅÅÅÅÅ... :) Grattis MIchelle på 14 års dagen :)

I allafall kommer dagboken nu, shoppingen kommer sist för er som bara intresseras av den :)
Torsdag:
Skolan som vanligt.. Soft dagen, idrott, syslöjd, musik och engelska. Bara roliga lektioner, sen har vi e-tid, där man får göra sina läxor... Efter det, stack jag till Aulan för att vänta på Anna :) Hon har teater till halv 4... Skulle egenteligen läsa läxan då, men alla spelade så bra, så man var tvungen att kolla på :) Sen stack vi ner och träna, jag kom hem vid 6.. Käkade och tog det lungt. Varva ner, och gjorde min STORA geografiläxa =)

Fredag:
Skolan som vanligt. Matte... Franskan var "intsälld" eller vi hade vikarie, men ingen stack ^^ I allafall, efter det KEMI, jag och Elin stack till hemköp och käpte naturgodis, saft och frukt för vi hade lust. Vi var i hemköp (en STOR matbutik) typ ½ km från skolan. 2 min innan kemin börjar, och vi hann :) haha.. Duktiga vi! Men läraren var ändå försen, så vi satt i klassrummet och käka till läraren kom. Sen hade vi lunch, sen geografi, jag fick sa för 1 min (sa= sen ankomst. 5 Sa ger kvarsittning). Plus var skolklockan typ 2 min innan lektionstid, så STÖRIGT! I allafall, egelska efter det. Gick väll okej :) Sen stack jag ner på stan och spelade piano. Övar inför nästa vecka då jag ska uppträda på skolan, vi har öppet hus xd Haha.. Sen kom Anna ner och vi gick på stan, fika, kollade på kläder o.s.v. Shoppingen tar jag längst ner, eftersom detta inte intresserar alla ;P Sen stack vi och träna... i 15 min, rekord :P Alltså på kortast tid, 15 min.. Haha... Vi tog oss dit i allafall :P Sen stack vi hem till mig, käka, duscha gjorde oss i ordning. Sen stack vi hem till en som heter Elin. Kollade på film, pallar inte berätta i detalj om fredags kvällen. Men vi stack ut och gick efter filmen, min bror kom och hämtade mig och vi stack hem.. Klockan var då 12 och jag som skulle upp klockan halv 8 :S Men jag var pigg i morse.

Nu ska jag duscha, sedan umgås lite med familjen till frukosten, frallor som vanligt på helgen! Sen hade jag tänkt plugga lite innan 5 eftersom jag ska till Michelle och fira henne då! Än en gång, Grattis Michelle!

FREDAGENS SHOPPING!:
Fredagarna börjar bli kända som shoppingdagen för mig. Handlar alltid något på fredagar, oavsett om det är planerat eller ej.

Igår hade jag i allafall planerat att köpa söta vantar. EFtersom de jag köpte i tisdags tappade jag bort i tisdags kväll. Hittade dock dem när jag kom hem! Men det blev inget vanköpt. Det blev en hemlis jag skriver om ikväll, för en viss läsare kanske läser detta, i så fall inte bra!

Sen köpte jag lösnaglar. Får låta hur "fjortis" som helst, men jag gillar dem! Det är vi (för långa) ska fila ner de när jag tar av dem. Det är blommotiv på dem!  Jättesöta! Bild kommer upp senare! Sen köpte jag en oversize t-shirt från h&m. Rea, halva priset, kostade bara 50 kr :D Sen köpte jag också en svart väska från h&m, för 150:- Bilder kommer senare idag, eller i morgon!

Får helt enkelt hoppas på det bästa! Nu måste jag duscha, innan, ja. Måste duscha :)  /C

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer nog på måndag, för jag måste till tandläkaren. haha :)

2007-11-18 @ 03:40:59
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: kale

ha en bra söndag! ;)

2007-11-18 @ 13:24:00
URL: http://www.livetsmening.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0