Religion

Just nu sitter jag på rast, letar efter viktigt frågor till religionen. Jag har prov i morgon och måste leta reda på viktig fakta om Islam, någon som har tips? Jag pluggade inte så mycket i helgen vilket jag ångrar, religionsprovet sägas vara det svåraste ever! Noooe, men nu måste jag plugga. har religion om 30 min och sedan svenska... Tror jag kommer få öva inför provet i morgon! Tur! :)

Jaja, nu ska jag plugga.

Dagens otufit:

SVart klänning från H&M
Grå hood från H&M
Svarta tights från Gina Tricot
Röd väska från Vero Moda
Bruna stövlar från Timerlan

Ah, röd kofta från Zara..
Jag komer på att bilden inte har ngt på dagens outfit att göra. men mne


/ C

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilket härligt rum du verkar ha :)

2007-11-12 @ 23:19:10
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0