Nytt tema: Ögon!

image843
Nytt tema! Jag vet att det låter "knäppt", "för litet" o.s.v. Men detta tema som kommer nu, skall vara ögon. Det finns så mycket fint med ögon. Så mycket mer än att se med dem.

Varför jag just valde ögon, var för att det tar in så långt tid. Kanske 1 vecka, sen är temat slut. Då har vi haft ett till tema redan. Det andra. Redan 1;a december ska jag starta ett nytt tema. Vad, det får ni veta då. Nej, men det skall vara ett jultema, med bl.a. lucia, lussevakan, julafton, julklappstips och julpyntstips, pyssel o.s.v.

Men det är inte jultemat vi ska koncentrera oss på nu. Utan det är ögon. Detta temat ska alltså vara "klart" innan den 1;e december. Annars tar vi ett stopp och börjar ingen i mitten vad Januari. För just så långt ska det andra temat vara.

Det som kommer komma i temat är bl.a:
* Ögonfärger
* Sminkning till ögon
* Lite om ögat, inte så mycket
* Även lite om hur man använder lincer o.s.v.
* Det "fina!" med ögon.

Och lite bilder på MINA ögon! För er som intresseras ;)

Det får väll bli punkt 1, mina ögon. Jag tänker inte säga så mycket mer. Inlägger kommer alldeles inpå detta. "Visar upp" mina ögon! /C

BTW, Vad tycker ni om temat? Allt som handlar om temat kan ni läsa i kategorin "Tema!" Så enkelt är det!
Det var nog inget mer jag skulle säga hoppas jag. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0