Ny gaderob! :)

Kanske inte ny och ny. Men jag har sån klädstång, men eftersom jag även har en hängande "grej" fick jag inte mycket yta till att hänga kläder, därför blev det trång. Min kära bror hade också en klädstång han inte använde... Den har stått i vår hall i ca ½ år, så jag tog den.. Flyttade gamla klädstången till min byrå och på något sätt satte ihop dem. Fråga mig inte hur :P
FÖRE:
Klicka för att stänga bilden
EFTER:
image833
S
om ni ser, har ju 1 till klädstång, vilket glädjer mig. Får se om jag gillar den nya platsen, blir som ett litet dressingroom fast utan väggar. Min lilla klädhörna! ;)

Bild 1 visar hur det ser ut där jag hade mina kläder innan. Ställde tv:n där, eftersom jag inprincip endast kolla på tv när jag ska lägga mig. Men jag har nog inte satt på tv:n på 1 månad (undantag i söndags). Bild 2, nya klädhörnan. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Michelle

niiiiiice ;)

2007-11-16 @ 22:07:12
URL: http://michellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0