Massage!

Åh! Min kära mamma tog med mig på en överraskning idag! Vi skulle till hennes jobb (en skola) & jag fick inte veta vad. Jag trodde först att mamma & min bror skulle släppa mig någonstans för att låta mig spela piano så skulle dem upp på drottninghög & fika. Jag vet att det låter helt super konstigt att ha en sådan tanke, men det hade i allafall jag :P

Sen... kom jag & mamma upp till hennes jobb, in genom personal rummet & in i ett litet rum. Där står en urläcker massagestol som jag fick sitta i & bli masserad i ca 40 min. Åh, det var så skönt. Tog benen, ryggen, fötterna m.m. Riktigt skönt! Tack mamma! <3

Sen stack vi & handlade. Fick natugodis (min favorit), tottar / sådanna smala klämmor för er som intresseras. Lovade mamma att laga mat i dag... vet inte varför, men men ;) Jag ska bara laga något enkel, mackor i ung med krossade tomater & mozarella (hur det nu stavas). Skriver receptet ikväll så får ni bilder med ;)

102206-179
©  Bild: Tagen av mig

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Åh vad härligt med massage, fin bild btw! :)
kram

2007-11-27 @ 20:10:56
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: EBBA <3

Snygg bild :d Har du systemkamera? :)

Frästen tack för hjälpen

2007-12-03 @ 18:18:49
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0