Inte kurragömma nu. Har inte tid.

image841
Att vimmla runt, inte veta något.
Inte känna igen verkligheten, bara leva i drömmens värld.
Det är då man lever som bäst, i en saga.
Alla sagor med lyckligt slut,
det är dom som aldrig vill komma ut.

Jag har blivit inum,
ett ska inom mig.
Jag känner känslorna,
men det är endast jag, inte för dig.



Är jag inte poetisk? Haha. I allafall satt jag och skrev världens inlägg innan när jag egenteligen skulle plugga. Skit samma tänkte jag... Sen dör min jä*la dator, så allt bara redares. Kan man bli surare?


image842

Och inte nog med det, halva detta inlägget pajjades för förra gången funkade inte internet. GODNATT! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0