Hejsan svejsan! elelr något :>

Hej hej! Sitter i mediateket just nu. Hade inställt de 2 första, synd. Då hade jag velat umgår med min kusin som kom hem till mig igår.. :) Men men, icke. Ska försöka läsa ge läxan nu, har inte pallat den första timmen. Måste göra det nu eftersom vi har uppsats nu, tror jag :/ Stackars mig ;) Min kusin kom som sagt igår! Men hennes kära mamma, stannar till halv 7 ikväll! Kommer sakna dig sen, men det tar vi då ;)

Vi lekte en massa när vi skulle plugga, men det blev ändå några timmars plugg och en massa maaat :) Glass, choklad, daim, creambrylé elelr vad det  nu heter. Nu bakat bröd o.s.v. Jag tycker min kusin ska komma hem till mig oftare. Nu måste jag sluta innan Henrik (mediateks chef eller vad han nu är upptäcker mig). Jag skulle göra "Carl von Linné arbete just nu" han kanske kollar ;) Nu blir det geografi, ha en bra dag allihopa!

/C


Tog bilden igår o gjorde om! För er som intresseras! Visst ser jag BRYYYYYN ut ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0