Fredagens shopping!

TEMA: ÖGON!
image858

Här kommer ännu en "ögonbild" till ögontemat. Är det någon som är intresserad av att veta mer om ögon? För om ingen kommer läsa det känns det olönt att skriva ut i bloggen, det är ju trots allt för folk som intresseras! Skriv om ni är intresserade :)


FREDAGENS SHOPPING!:

Nu till fredagns shopping. Som ni vet har jag de sista veckorna shoppat var fredag. Det har blivit så för fredagen är min "fri från skolarbete efter skolan dag" om ni förstår vad jag menar. Eftersom jag spelar piano dir efter skolan på stan blir det ofta att man går en sväng på stan, köpter något fin eller åker upp till väla och shoppa med någon kompis.

I fredags åkte jag och Anna upp till väla för att hon ville hitta någon fin tröja till sin släktträff dagen efter. Vi gick runt en massa men hittade inget. Sen gick vi in på Vero Mode där Anna hittade en oversize t-shirt och jättesöta tights!

Jag fick med mig hem en grå poncholiknande kofta nfrån Vero Moda som jag inte vet om jag ska behålla för det känns som den sitter konstigt.

Tycker ni att jag ska behålla tröjan? :)



BILD:
image863
En "LITEN"  bild på mig :)

DAGBOKEN:
Det var något annat jag också skulle säga, vad var det?

Ganska långt inlägg idag, men jag orkar inte skriva alla olika saker i olika inlägg, så ni får nöja er med ett ;)
Idag ska jag iväg och träna, om jag orkar. Måste plugga lite och nu blir det frukost. Jag ska även ta en rejäl städning i mitt rum, resa i lådor o.s.v. Ska väll även rensa min gaderob! Vi får se.

Vaknade vid halv 9 i morse av alarm. Jag o Petter skulle ner o sola, vilket vi gjorde. Mitt solarium strulade så jag solade bara i 8 min, tyvärr. Pallar inte förklara vad :P

Nu ska jag käka frukost vilket jag skrev innan! :) Pusshej!



SUPERSNYGG CARDIGAN:

Den är från H&M och kostar ca 300kr.
Provade den i London, men den satt inte bra över rumpan, tyvärr.
Den kostade ca 300 kronor i London, men ca 250 i Sverige :P
HAHA !:)
Nu blir det frukost som jag sa innan!
Ha en bra dag allihopa
Tack för alla snälla kommentarer
Jag har ca 550 kommentarer kvar till "julklappen"
Ni vet den jag har snackat så mycket om.
/C

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin bild :)

2007-11-25 @ 20:38:15
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: ida

åååh vilken fin tröja! älskar den

2007-11-25 @ 21:45:02
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0