*Flört, flört!*

Sorry för exrem dålig uppdatering idag, eller överhuvud taget ingen alls! I allafall var jag inne på raggninsrepliker.se & kollade. Tyckte "om" många, så SÖTa!
De repliker jag har fet stil med, det är dem SÖTA!
De repliker jag har kursiv stil med, det är dem "onödiga", rolig som man aldrig använder! ;)

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*


Lite roliga raggningsrepliker;
Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
♥ Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!
♥ GUD VAD DU SKRÄMS ! JAG KÄNNDE INTE IGEN DIG UTAN KLÄDERNA PÅ
Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komma in i familjen.
♥ Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!
♥ Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld.
♥ Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
♥ Du är en sockertopp och jag är en gottegris.
♥ Min kompis undrar om du tycker jag är snygg?
♥ Det är det som är under den där fula tröjan som räknas!
♥ Ursäkta, Får jag lov eller ska vi dansa först?
Jag är känd...   i Japan.
Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!
♥ Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

"Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig. "
Haha den var ju bäst :D
kram

2007-12-01 @ 15:58:53
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Cajsafelicia!!

Sandra: ellerhur? ;)

2007-12-02 @ 20:49:58
URL: http://Cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0