Dagen...


Dagens bild blir denna supersöta på Elsa Hosk! Hon är verkligen en av de sötaste jag sett!

Idag gjorde vi inte så mycket i skolan. Hade prov matlagning vilket gick skit... Hoppas i allafall jag får behålla mitt vg. Det vore ju drömmen om man fick mvg, hon sa att jag kanske skulle få det, men efter detta kommer det aldrig gå sin väg. Hoppas jag lyckas i framtiden med matlagning i allafall ;) Detta var det sista innan mitt slutbetyg i HK för er som ville tycka extra synd om mig! Inte nog med det, inrpincip alla min lösnaglar trillade av idag när jag diskade på HK;n. Ingen lyckad lektion. Sen fick jag i allafall reda på att de 2 sista lektionerna var intällda, vilket är drömmen, right? Så jag slutade 10 över 1, drömmen! Stack hem, splade lite piano, kollade lite bloggar. Och bloggar nu själv.

Har nog inte mycket mer att säga... Hm, fysikprov i morgon, så det blir inte mycket mer bloggande. Kusinen kommer vid 8 ikväll. Umgås lite med henne. Musikprov på torsdag, musikhistoria. Drömmen! ;) Haha, neeeeej... USCH!

Lite bilder från dagen med min usla mobilkamera:

Bild 1, ni ser vad jag och Disa sysselsätter oss med under franskalektionerna, dagens segaste lektion, trots att vi bara hade 2 xd. Bild nr 2, Jag och Elin under provmatlagningen. Lagom, jag ni vet, FUL! Bild nr 3o 4 är från vår vackra mat vi tillagalde. Bild nr 5 är en väldigt vacker bild på mig och mina nya lösnaglar för er som intresseras av det ;)

Btw, så trillade en sv nu bara för att jag skrev detta långa halvtimmes inlägget... BYE BYE; have a nice day :) Wee you tomorrow I hope ;);


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0