Dagen! "Nice /Emma"

Hejsan alla glada!
Idag har det mesta bara flytit på. Skolan som vanligt klockan kvart över nio började jag, skönt. Nu efter lovet är det skönt att få sovmorgon första dagen, "nice /emma". Idag fick jag reda på att jag kommer typ slippa hela nästan vecka"nice/ emma". På måndag, studiebesök på gymnasieskolor, 2 lektioner på mange. Ons samma sak, fast bara 1 lektion på mange. På torsdagen ska vi på bio halv 9, vi har idrott till 10 över nio, så vår idrottslärare gav oss ledigt för att det ändå inte var lönt (tack Erik! :)). Haha, inte för jag ogillar idrott! Sen ska vi se på bio, Hata göteborg. Även om jag redan har sett den ca 100 gånger.. :p ska bli roligt ändå. "nice /emma".
Idag hade jag hk "nice /emma". Fick tillbaka mitt prov, vilket gick very grate "nice /emma". Haha! Tror jag fick 2 fel eller ngt. Skit samma, inget intressant. Sen vare la lunch, köttbullish! Sen var det franska, fick en brevvän från Frankrike som hete Lacoste i efternamn "nice /emma". Haha :p  Så jäkla coolt, ska döpa om mig till Cajsa Lacoste. Eller vad tycker ni? Haha. I allafall, sen hade  vi i allafall svenska och religion, har svenskaprov i övermorgon! Oh noe, grammatik, ordklasser. Alla dessa perfekt particip, presens particip, inperfekt, perfekt, pluskvamperfekt, vill ni veta mer? :o Stackars mig :p Haha. I allafall höll jag och NiceEmma på att sms:a och just nu håller hon på att rita på mig vilket hon också gjorde på svenskalektionen. Hade ett fete lila sträck över pannan när jag stack hem, tack Emmsan pemsan :) Haha. "Nice /Emma" 

Om ni undrar varför jag skriver "Nice /Emma" är det för att min kära vän Emma nyss kom hem från något koncentrationsläger låter det som, det ända hon säger är najs, stackare.. Haha, poooor littel girl! ;) HAha, hon vare och "åkte skidor" *host* i Kaprun. Om någon ville veta ;) HON FETEFESTA! :p haha... Det var väll najs, antagligen därför, eller något.. :) Tyvärr har jag ingen bild på söti"z"en ;) haha... 

Lägger in en bild på henne LATER :D

om jag får...

Lägger in på en annan dator, palla mac? Haha. jag fattar inget på emmas datttttor :D JAG SPRINGER UPP PÅ HENNES RUM "NICE /EMMA" om jag får :p

/C 

Ha en najs dag allihopa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0