Tisdag

Så var det Tisdag igen. Vaknade upp i morse och tänkte "Noo! Inte måndag igen, helgen gick för fort!" Sen fattade jag att det redan var tisdag, tiden går läskigt snabbt nu i slutet. Snart ska jag på konfaläger, om typ 20 DARAR! Så om typ 35 DAGAR ÄR JAG KONFIRMERAD?! Började 9 idag som vanligt! SKÖÖÖNT! Tisdagarna är verkligen "underbara" när det gäller val av lektioner och tider (om man tar bort engelskan). PÅ engelskan idag gjorde vi uppgifter, en av de var att rita monster efter beskrivning? Hmm, Jag, Linnea och Julia gjorde våra "vackra" monster tillsammans.
Här är mina "Monster";

här kommer Julias;

och här kommer Linneas;


Sen hade vi idrott som vanligt, så vi skulle ha orientering (?) i skogen. Jag var då med Emma, Ina och Iris. Sen stack jag hem! Nu ska jag sätta mig ner och kolla lite på Fysiken som jag har prov på, på torsdag och på ´matten som jag har prov på på fredag.
Ha en bra tisdag kramar Cajsa!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha , våra loch ness var bäst! :)

2007-05-22 @ 20:29:14
URL: http://juliaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0