Stupade rakt ner

Denhär veckan har väll inte precis varit min "bloggvecka" om men säger så. Hamnade på "Mest aktiva bloggar" för 1 vecka sedan (torsdagen). Men när jag fick reda på alla prov hann jag verkligen inte blogga. Jag försökte hitte någon ledig timmer eller så, men fann ingen. Så redan efter 3 dagar i "mest aktiva bloggar" försvann jag. Så himla tradigt, eftersom jag hade kämpat för att komma dit upp så länge, som får väll ta nya tag till sommaren och försökta komma du upp, alla kommentarer är ju så himla roliga att få!
image343
För 7 dagarsedan hade jag nästan 700 besökare, nu har jag nästan 100 :/

Kommentarer
Postat av: Michelle

hur ser man hur många besökare man har ??

2007-05-14 @ 15:34:42
Postat av: Cajsa

Michelle, på sidan där du kan klicka på bl.a. nytt inlägg. Längst ner där, klickar du på "Visa statistik", om du klickar där kommer det sen upp ett fönster på alla dina besökare under de senaste 30 dagarna. Du kan även välja för det 7 senaste dagarna och de 90 senaste dagarna.

2007-05-14 @ 17:37:17
URL: http://cajsafelicia.blogg.se
Postat av: Helena

Jag hamnade också på "toppen" förra veckan. Fast jag har varit lika aktiv nu, så är jag inte med såg jag idag. Det är lite skumt, för om man tittar så finns det fler som har mycket färre inlägg och så per dag, men som är med. Vet du hur det funkar? Räknas både inlägg och de kommentarer man gör och får? Det är kul att liga på topp!

2007-05-14 @ 18:55:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: cajsa..

Ja, alltså det är beroende på hur många sidovisningar, hur många inlägg och hur många kommentarer du har fått. Även om du kanske skriver 5 inlägg per dag, så kanske det inte är fler som besöker en för det. Sen va det så för mig, att första dagen hade jag nästan 700, dagen efter va jag också "aktiv" men den sjönk med ca 50 sidovisningar, det är nog dels för att folk är nyfikna när det har kommit upp en ny blogg på "Mest aktiva" så vill man kolla hur den är. Sen tänker men nog inte mer på det. Kramar Cajsa

2007-05-14 @ 19:11:02
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0