Jadå, en mycket viktig söndag ?

image340
Blää, denhär dagen hade jag lika gärna kunnat dränka, så rastlös, så trött, så hungrig, så tvungen att plugga och så. Men har inprincip inte gjort något  vettigt idag, eller jo! Kanske ska tänka positivt..
vad har jag gjort?...
... Kyrkan (tvungen nu innan konfirmationen)
... Städat (igår fixade jag gaderob nr 3, idag va det rummet, tog 3 timmar).
... Pluggat (5 min, men det är i allafall något).
...  Datorn (ja, typ 5 h).

Hm, faktiskt ganska vättigt ändå!

Peppe (min kära bror) vill att jag skulle vakta hans dator?
Peppe:
Du Cajsa.
Jag: Mm? (alltid lika trevlig som vanligt).
Peppe: Kan du vakta min dator medans jag klipper gräsmattan?
Jag: ???
Peppe: Ja! Säg till om den säger ngt.
Jag: Eh, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0