Godmorgon!

Hej och Godmorgon!

Fick "nyss" 2 nya filmer, (How to Lose a guy in 10 days) och My Super Ex-Grilfriend. Tror nog jag kollar på My Super. eftersom jag redan har sett How to L. typ 100 gånger. Kanske får Snakes on a plane och You, me and Dupree ikväll, annars blir det nog i morgon. Skulle se Epic Movie igår, men såg ungefär 30 min innan jag stängde asv för att den var så DÅLIG. Har du sett Epic Movie eller någon av de andra filmerna? Så Jag och Julia (som var på middag här igår med sin pappa) tog och tittade på Legally Blonde 1.

Gick och la mig klockan 01:39 (kollade på klockan innan jag somnade) och skulle upp klockan 9! Den här helgen har jag inte sovit ut, i fredags gick jag och ja lig kl.12 och skulle gå upp klockan 7 (tennis) och idag va det kyrka 9 (ska ju konfirmeras i sommar).

Har nu något bra filmtips? Skulle vara jätte tacksam, vill ha lite bra film!
Ha en fortsatt trevlig helg, ska ut och sola nu! Kram Cajsa

Kommentarer
Postat av: annelie

jag har faktiskt sett epic movie ;) ;)

2007-05-20 @ 15:24:42
URL: http://blomquiist.blogg.se
Postat av: Helena

Jag tycker nästan de från Din Sko är finast. Kan du vara snäll och skicka den gula Chanelväskan till mig! Haha! Ha en bra kväll!

2007-05-20 @ 20:42:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0