Fräsh och fint i mitt egna lilla tv hörn!

image341Dethär är min ursäkt till att jag inte har bloggat i helgen. Tillräckligt bra eller? Det är sant, detta och skolan gör mig GALEN. Har pluggat typ 5 timmar i helgen, städat i typ 6 timmar (inklusiven en ny fräsh gaderob, värt besväret), eller jag har fixat en gammal gaderob jag inte använde och stoppa kläder jag inte använder så ofta, för mina 2 gaderober var fulla (nu är däremot 1 inprincip tom). Som sagt, denhär veckan är kort, måndag, tisdag, onsdag och sen LÅNGhelg (eller som våra lärare säger, Lov). Låter så hemsk när lärarna säger lov till 4 dagars ledighet. Menmen, kommer väll antagligen blogga lite då, nu ska jag däremot ta och sätta mig ner i soffan och kolla på Wallander Afrikanen. Fortsatt trevlig helg Kramar/ Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0