Praodagbok- dag 2

Idag fbörjade jag också 9, men skulle inte iväg från vid 10 tiden, så jag låg i soffan och läste tidningar. Sen fick jag följa med Johan en som jobbar på reklamfirma på en plåtning, fotografen Sven skulle ta foto på Otlays olika produkter. Jag fick hjälpa till med att .tex. bära saker. Det var så mycket detaljer som gör mycket som man inte tänker på i vanliga fall, t.ex tömde dem alla paket (allt innehöll vätska) för att kanterna inte skulle väckla ut, en sak som jag aldrig hade tänkt på. Sen vid 20 över 12 fick jag ta lunch i 1 h. Då gick jag och Emma till McDonalds, jmag käkade lilla Menyn, alltid lika gott! När jag kom tillbaka till kontoret skulle jag börja rita upp olika skisser till ett projekt och göra fina layouter! Sen vid 1 min i 4 fick jag sluta!

/ Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0