Tisdag

Mohahaha, jag har börjat glömma vad det är för dagar nu :) d.v.s. att min hjärna förbereder sig för SOMMARLOV! Börjar längta lite till Konfalägret nu, de ända problemet, 3 VECKOR! Blääe.

Har varit på stan och letat efter konfirmation/studen/fest/examen, helt enkelt en användbar klänning. Var inne på gina och hittade mycket sött. Här är bilderna på klänningarna jag provade;

som sagt är min digitalkamera utlånad till min käre morfar, skulle få tillbaka den idag, men tror att mamma glömmer hämta den. Så det blev inga bra bilder.



Fastnade inte för någon, men får kolla vidare i morgon.
Åh! Är så irriterad, hittade ett armband som jag tänkte köpa förrförra onsdagen för 80 kr som nu fanns på rea, 40 kr. Kände liksom att det tillhörde mig på något konstigt sätt jag aldrig har gjort innan. Haha. Men när jag skulle betala hade min bror tagit min bankkort ÅH! så jag fick inte den. Och mina favvo pumps från DonnaGirl fanns på 50% rea, det kom heller aldrig hem :/ Så nu kom jag hem tomhänt.

Jaja, får ta en tur till shoppingcentret i morgon eftersom jag är
LEDIG hade klassens kväll i torsdags och blev ledig i morgon istället för klassens dag.

Dagens outfit kommer i nästa inlägg!

KRAMAR CAJSA!!


Kommentarer
Postat av: julia

jättefina, synd att du inte hittade någon :/

2007-06-12 @ 15:10:14
URL: http://juliaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0