Söndag

Snart ska jag till kyrkan, typ klockan 11, sen har konfirmationsfest. Vi skulle engligt schemat grilla idag, men jag tror inte det blir mycket till grillning eftersom det antagligen kommer börja regna. :/
Så det blir väl något annant i "församlinghuset" då :) Lägger in dagens outfit innan jag sticker.


Regnade hela dagen igår, så först blev det stan (vilket var ganska blött), sen blev det middag hos släktingar klockan 3. Sen stack jag och handlade och stack jag hem och kollade på film :) Det blev Life as a house, hade inte sett den innan, men den var skitbra! Verkligen värd att se. Handlar om en gubbe som har lovat sig själv att bygga upp ett hus. Låter inte jättekul eller bra, men den är det tycker jag :)

♥ Ha en bra söndag! Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en bra dag där i allafall :)

2007-06-17 @ 10:25:05
Postat av: Anonym

Ha en bra dag ! :)

2007-06-17 @ 11:55:03
URL: http://acmd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0