Solade och badade i dag på stranden med Michelle, snart blir det middag och sedan kvällsdopp.:)

Idag va jag och Michelle på stranden och SOLADE och badade. Badandet blev ju inte så mycket, kanske 1 timme sammanlagt, mycket för att vara vid den här tiden, ca 17 grader i vattnet, (stod på en skylt) men jag tror det är mer nu :)

Somnade idag på stranden (vet ej hur länge) antagligen länge eftersom min kompis var ganska uttråkad när hon väckte mig och jag blev ganska brun kan man säga. Det var nog för att jag "vant mig vid solen" eller min hud, så den iblev inte solbränd. Det blev däremot Michelle, så hon vägrar gå utanför dörren nu..Haha :)



Nu ska vi käka, eller snart, så skriver mer ikväll!

Kramar Cajsa


Kommentarer
Postat av: Michelle

åh fyfan! :S men så röd är jag nt nu längre ialla fall ;D <3

2007-06-11 @ 18:37:39
Postat av: julia

brunfis :P haha

2007-06-11 @ 19:47:40
URL: http://juliaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0