My super ex-girlfriend

Kan man någonsing tröttna påen film? Eller i allafall Amerikanska komedier?
Jag har väldigt svårt för det i allafall. Fastnar alltid för någon film, innan var det How to lose a guy in 10 days sen var det John Tucker must die och nu är det My super ex-grilfriend. Jag är helt TOKIG. Såg John Tucker minst 50 gånger, jag är seriös! Har fortfarande inte tröttnat på den, jag bara ÄLSKAR AMERIKANSKA KOMEDIER, deras skräkisar är faktiskt ganska bra också! (även om jag blundar under hela filmen, men det är en helt annan sak).

Testade FRIDAS solpuder. Som vanligt är inte tidningssmink det bästa man kan hitta, ellerhur? Men solpudret var DÅLIGT. Det stannade inte kvar så länge och sträckade sig (man såg linjer lite överallt där man hade dragit penslen). Eller så är det jag som är en otroligt obegåvad sminkös?
Det stod att den var värd 59 kronor, men sånt går man inte på, den är högst värd 20 kronor. Men FRIDA kanske räknar med tidningen kostna då? För det verkar ju som det. Ett solpuder som är dåligt går inte på mer än 30 kronor.


Snart är batterlierna på datorn slut, måste ladddas (har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0