Ledig idag!

Är ledig idag! Skönt! Jag tror jag skulle träffa Elly när hon hade gått med sin klass från Laröd till mig? Vet inte vad vi ska göra, men det blir nog kul :) Haha. Hoppas jag får tillbaka kameran idag, den har ju varit utlånad i 1 vecka nu :(

Denna veckan har varit slapp, i måndags hade jag ingen riktig lektion. Mentorstid (?!) på morgonen, film på franskan, töntig redovisning som ballade ur på Geografin, svenskan varade i ca 1 min så det var ju inte mycket där heller, matten suddade vi ut böcker, lämnade in saker och skulle göra något schoduko (hur det nu stavas) :P Historian var ungeför lika lång som svenskan :P

Igår hade jag bara 1 lektion, resten var inställda :D Hade syslöjd, men blev inte klar med min Kajsa korsstygn sak ;)

Skriver mer sen, ska kolla You, me and Drupee. Ha en bra dag kramar Cajsa



Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR denhär klänningen som hon hade som bröloppsklänning i You, me and Druppe. Älskar den! Så himlans snygg! Kate Hudson är så himla snygg i den!

Ska nog ner till stan en sväng och köpa 2 linnen jag har kollat ut :) Även om jag inte får köpa mer nu kan man väll göra undantag någon gång (min 1 gång i veckan) :P

Annelie, vi måste verkligen träffas snart! Jag menar, sisst var för ca 2 veckor sen när vi va på Mezo, du på Lördag, ska vi hitta på något på kvällen? Filmkväll eller så? :) Det var längesen. Sen är jag ju borta jättelänge ;(

Ring mig! I miss you! :(

Kommentarer
Postat av: julia

skitfin klänning :)

2007-06-13 @ 10:52:42
URL: http://juliaohlsson.blogg.se
Postat av: Johanna

Jättefin klänning;)

2007-06-13 @ 16:28:12
URL: http://modespaning.blogg.se
Postat av: Anonym

Fin klänning!

2007-06-13 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0