I morgon (:

I morgon ska vi med konfirmationen till Lund och antagligen kolla på Domkyrkan som jag inte har varit i på typ 13 år? Jag var där när jag var liten, men hur mycket kommer man ihår från en Kyrka? Vi ska samla klockan 9 PÅ MORGONEN? ska detta kallas sommarlov? Nio? Jaja, får ta igen det om 2½ vecka då jag ÄR konfirmerad. (: Slutar klockan 4 i morgon, eller tidigare. Tänkte gå en runda i stan då och se om jag hittar bikining jag letar efterfrån H&M. Den satt så snyggt ;(/ Vill ha den :P Kollar på någon fiml nu på tv4, har ingen aning om vad den heter eller vad den handlar om eller något, bara att det är en film ;P Får se hur länge jag står ut innan jag sticker :)

Fortsatt trevlig söndagskväll kramar Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0