Hif - Gais 1-1

Kollade fotboll idag :) Hif - Gais, men det blev lika, hade förväntat mig en seger, inte för jag vet varför.:P Jag det hela var väll väldigt flummig. När vi skulle gå igenom kontrollerna och sen betala för inträder, så var en gammalvän sån värd som stod i kassan, så jag fick gå in gratis, pengerna gick till chips och annat gott istället :)
Jag, Emma och Annelie hade en väldigt trevlig konversation;


Emma; Eh, varför stretchar han under matchen?
Jag; Han har väll antagligen fått kramp
Annelie; Det var nog Henke (Henrik Larsson)!

Annelie; Det var Henke.
Jag; Hur vet du det?
Annelie; Någon sa att han var borta!
Jag; Jaha, ok. Ja, nu kommer han in!
Emma; Eh? Jag menade en grön (alltså någon i motståndarlaget).
Haha :)


Det hela slutade men att när jag och Annelie cyklade hem hamnade jag i en buske^^ Annelie hade redan hunnit hoppa av :)
Men det var en trevlig kväll med er Tjejer!
Skriver mer sen, kramar Cajsa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Jo, det är sant. Men jag är så pass kräsen om man säger så! Jag är feg & vågar som inte gå ut i vilka skor som helst, och när jag väl är nöjd med dom vita och vill ha svarta kanske det är lika bra att köpa dom med, om du förstår? ;b

2007-06-18 @ 22:08:27
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: hilde

Japp jag har en katt. Han är konstig men jag älskar honom ändå XDXD.

2007-06-18 @ 22:13:03
URL: http://bubbelrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0