3 inlägg i 1!

Simage425

OBS!  Svara gärna på frågan!
Jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden, jag vet! Tråkigt när man tappar besökare. Har tappat med va 600-700 per dag :/ Men till sommaren, då ska jag börja blogga ingen, eller NU! Med en gång, nu har jag bara 1 inlämninguppgift på teknikhistorian, sen är jag klar! Fast i och för sig kommer den ta på betyget oehört mycket, det är det ända vår lärare har att gå på (för er som vill veta :p)



DAGENS GOLFKLÄDSEL;
Röd/vita golfskor från Nika (tror jag).
  Vit 3/4 tröja från H&M
  Rosa L&S (Lyle o Scott).
  Gråa nya jeans från H&M
(skriver ett inlägg om shoppingen från IDAG och IGÅR).



Idag var jag på stan och shoppade lite efterskotts presenter till min KÄRA MAMMA, eftersom väskan jag hade kollat ut på Gina Tricot (party väska) inte fanns kvar fick jag ta mig runt stan för att hitta något annat sött till henne. Jag var ute efter någon söt sandal eller väska, nu till sommaren. Gick in på Åhlens och hittade en jättesöt röd/vit randig sommar väska i någn slags båtstuk i den. Jätte söt med ett par stora fina glasögon (som hon dock inte passade i). Så det blir byte på det, men väskan för stanna. Kanske kan låna den någon gång? (a)
Lägger in bilder senare idag!



Trevlig helg, bloggar mer senare, måste ladda kameran så jag kan fota mina nya fynd ;)
Kramar från Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0