Rix FM festivalen 2007

Kom hem i eftermiddags från Göteborg och min semester. Det började i Bohuslän då släkten var i Lysekil och kollade på tennis, Järryd-Ruud och Pernfors-Willander.
På lördagen stack vi till Stockholm.
Söndagen solade vi, sendan shoppade vi resten av tiden där :D
Jag köpte;
Miss Sixty jeans, då; 1600:- Nu; 900:-
Svart blus från (?) då; 800:- Nu; 400:-
Kjol från NoaNoa då; runt 400-500 :- Nu; 150:-
Kofta från NoaNoa då; 800:- Nu; 200:-
Linne från NoaNoa då; 190:- Nu; 70:-
Skolväska från FriisCompany då; 600:- Nu; 300
Jacka från Only då; 300:- Nu; 150:-
kommer inte ihåg mer. Lägger in bilder från Shoppingen i Barcelona + shoppingen i Stockholm när min dator blir lagad.



Så var det Helsingborgs tur...    
Jag om några kompisar, E, S, I, J och Z stack ner till stan från att kolla på Festivalen.
Vi kom kl 6. Precis då började ERIK! att sjunga. Kom nästan längst fram efter lite trängsel (a). Sen efter ca 1 h var det pause i 1 h tills hela "riktiga" grejen skulle börja. Alla sjöng, först någon försångare, sedan en massa, Magnus Karlsson, Emilia, Velvet. Sen kom Danny, någon annan grupp, sen Ola :D

Efter konserter skrev Ola autografer. Fick 2 autografer och 1 kram (: <3
(bilder kom sen).!



Nu måste jag upp och fixa i mitt rum, skriver kanske mer i morgon om jag hinner och kan!

Trevlig helg, kramar Cajsa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt :)

2007-07-30 @ 00:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0