Onsdag!



Fler bilder från lägret finns på min bdb; Cajsafelicia

Skulle egenteligen varit i Stokcholm nu enligt "planerna" men tydligen har mina föräldrar ändrat på ALLT. Ska istället till Bohuslän i morgon och träffa nästkusinerna (saknar er som tusan <3). Det var ganska bra att vi inte stack idag för jag mår inte alls bra. Gjorde inte det igår heller. Min förkyldning, halsont och öroninflammationen är i allafall över sån tur :)
Jag stannar i Bohuslän i 2 dagar (tror jag, om inte mina föräldrar har ändrat IGEN). Sen bär det av till STOCKHOLM! Är där i ca 5 dagar (?) sen sticker vi till Smögen, sedan till Liseberg, Göteborg! :)
Nu måste jag fortsätta tvätta, packa och allt annat, annars kommer jag aldrig komma ivär :) Ha det gött, bloggar ikväll om jag hinner! Pusshej. Ha de bra! <3

Kommentarer
Postat av: diana

hej! jodå foppatofflor är väldigt sköna :D hade bra!

2007-07-18 @ 18:50:42
URL: http://ihavesolbrillor.blogg.se
Postat av: Michelle

att konfimeras verkar kul xP <3

2007-08-20 @ 22:04:57
URL: http://MichelleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0